eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-14 18:17:55
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2021 o 18:10, A. Filip pisze:

    > Ależ głupi PiS zastosuje teraz w końcu te metody/przepisy który mądry
    > PO-Tusk *skutecznie* zastosował do zwalczenia sklepów z dopalaczami
    > *i pozostawił do użycia w innych celach* .

    Może i zastosuje. Nie podobało mi się to co robiło PO (zresztą poza
    pijarem aż tak bardzo te partie się nie różnią), jednak obawiam się, że
    ze wzgledu na wielką walke PiS-u z sądami, tu sędziowie będą badali
    skrupulatniej konstytucyjność itp.Przykład, pierwszy z brzegu. Po
    wprowadzeniu do ustawy przepisów o zakrywaniu ust i nosa, niby ciągle
    niezgodne z konstytucją, ale już jakieś umocowanie w ustawie jakieś
    jest, ale ponieważ zrobili znowu to słabo, to mamy wyroi uwalające
    mandaty wydane w ten sposób. Do tej pory widziałem kilka bez
    uzasadnienia, teraz pojawił sie pierwszy z uzasadnieniem.
    https://www.facebook.com/prostooprawie/photos/pcb.40
    93409977384144/4093408974050911/?type=3&source=49

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl