eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-14 17:02:30
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2021 o 14:17, J.F pisze:

    > No, jest to jakas linia obrony, tylko postarac sie o taka opinie na
    > pismie z pieczatka "biegly" :-)
    >
    > Ale skoro tak ... to skad ten wzrost epidemii?

    Jak co roku, okres grypowo-przeziębieniowy. Tego typu wirusy mają
    łatwiej w naszym klimacie w tym okresie, więc korzystają.
    Wiem przykład jednostkowy, ale rozejrzałem się po tym w rodzinie gdzie
    kto się zaraził: 1 osoba w pracy, 1 w szpitalu, 1 nie wie gdzie i
    kilkanaście w domowych warunkach.

    > Hm, mnie sie tam wydaje, ze PCR ma wysoka wiarygodnosc.

    + 40% pozytywnie fałszywych i +20% negatywnie fałszywych - w sumie rzut
    monetą łatwiej wskaże. Dlatego w kilku krajach są wyroki zakazujące
    podejmowania jakichkolwiek administracyjnych kwestii w oparciu o ten
    test. Sami lekarze zresztą od początku mówią: jeśli ktoś ma objawy, taki
    test może nas upewnić, że ktos ma tego wirusa - wtedy prawdopodobieństwo
    jest duże, przy braku objawów, może mieć fragment dna wirusa u siebie,
    ale on może być nieaktywny z różnych względów, stąd problem z błędnym
    diagnozowaniem.

    > Chyba, ze faktycznie jest tak, ze mozna nosic i roznosic wirusa,
    > ale ten wirus od bezobjawowca jakis felerny jest i nie zaraza innych.

    tak - przy standardowych maskach nawet mogą powodować większe
    rozprzestrzenianie. Jako tako zmniejszają zaraźliwość maski ffp2 i ffp3,
    ale to odpowiednio noszone i raczej w warunkach specjalnych
    (pomieszczenie zamknięte, odpowiednia klimatyzacja itp).

    > No ale wytlumacz to rzadom, ktore sie dopominaja wyniku testu PCR.

    cóż jest to akcja wymierzona w to by sprzedać jak najwięcej szczepionek,
    więc trzeba ludzi czymś straszyć.

    Jak chcesz, tu masz więcej zebranych danych o maskach:
    http://proremedium.pl/2021/04/05/maski-skuteczne-i-b
    ezpieczne-klamstwo-powtorzone-tysiac-razy-staje-sie-
    prawda/
    --
    http://zrzeda.pl