  • 1. Data: 2004-01-19 18:28:30
    Temat: Samowola budowlana
    Od: Grzegorz<g...@w...pl>

    Mam pytanko. Czy ktoś sie orientuje jakie są przewidziane kary za
    tzw. samowolę budowlaną.
    Sprawa jest nst. - domek o pow. 30 m2 na działce zakupionej od
    rolnika (800m2 - VI klasa, czyli nie nadająca się do użytkowania
    rolnego) postawiony bez pozwolenia o zabudowę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-20 13:15:05
    Temat: Re: Samowola budowlana
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > rolnika (800m2 - VI klasa, czyli nie nadająca się do użytkowania
    > rolnego) postawiony bez pozwolenia o zabudowę.

    po pierwsze rozbiorka...na koszt inwestora..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-21 00:10:40
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > po pierwsze rozbiorka...na koszt inwestora..

    chyba od lipca 2003 niekoniecznie, wystarczy ze zaplaci stasowna sumke.
    Warunek podstawowy to taki, ze budynek (i lokalizacja) spelnia wsystkie
    wymogi

    pozdro

  • 4. Data: 2004-01-21 08:25:20
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    xmarcel wrote:

> [...]
    >>
    > chyba od lipca 2003 niekoniecznie, wystarczy ze zaplaci stasowna sumke.
    > Warunek podstawowy to taki, ze budynek (i lokalizacja) spelnia wsystkie

    ie napisalem ze obligatoryjna,
    Grzegorz pytal CO GROZI...

    Boguslaw