  • 1. Data: 2004-01-19 16:05:07
    Temat: Kradzież firmowego auta-co z Vat?
    Od: "Marcin Kot" <k...@g...pl>

    Mam taki kłopot może ktoś z Grupowiczów mógłby mi pomóc?
    25 listopada kupilem auto ciężarowe na firmę, 28 lisopada ubezpieczyłem (oc +
    AC)w PZU - ale jak to firma tylko w kwocie NETTO, 30 listopada auto ukradli.
    Nie zdążyłem przerejestrować.
    Ubezpieczalnia zwróci wartość netto , a co w takim przypadku ze zwrotem Vat?
    Czy jest jakiś sposób , żeby ten Vat odzyskać?
    Może ktoś zna podstawę prawną , jakieś kruczki w ustawie ?
    Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

    Marcin
    k...@i...pl