  • Data: 2004-08-30 06:38:22
    Temat: Re: Samochod na kredyt - sprzedajacy
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Umiar napisał:
    > on rejestruje autko na miekki dowod, bierze kredyt, przelewa pieniadze na
    > moje konto i przyjezdza po odbior autka. A jesli nie wplaci mi pieniedzy?
    > JAk ja moge dochodzic swoich praw w momencie gdy autko stoi na niego? Do
    > kogo nalezy samochod ?

    Wg mnie najbezpieczeniej będzie jeśli załatwicie całą sprawę przez komis
    samochodowy. Ty będziesz miał gotówke od razu, kupujący będzie miał
    kredyt na preferencyjnych warunkach, a o to, czy zapłaci czy nie, nie
    będziesz sie martwić Ty, tylko komis. A wyjdzie tylko kilkaset zł drożej..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl