  • Data: 2004-08-30 07:15:52
    Temat: Re: Samochod na kredyt - sprzedajacy
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik u...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:
    > Zgadza sie, ale wiesz, koles ma juz kredyt zalatwiony, wszystko jest
    > zamkniete, teraz tylko umowa sprzedazy i final. Skoro mowisz ze komis, ale
    > czy komis nie staje w podobnej sytuacji co ja, przeciez tez kredytobiorca
    > rejestruje autko. Chcialbym wiedziec, czy moge tego samochodu zgodnie z
    > prawem nie przekazac kupujacemu, jesli nie zaplaci drugiej czesci kwoty? Czy
    > on moze domagac sie ode mnie tego samochodu? Jest jeszcze umowa sprzedazy w
    > ktorej pisze ze ma mi do okreslonego terminu przelac kwote na moje konto.

    no to wg mnie krecisz bat na wlasna dupe :) jesli dasz mu ten samochod,
    to mozesz go juz nigdy nie zobaczyc, gotowki takze.. jest wielu
    kombinatorow.. Wszystko zalezy od waszych ustalen w umowie. Samochod
    bedzie jego po wplaceniu 100% naleznosci na Twoje konto - tak powinno
    byc, inaczej moze Cie latwo wyrolowac.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl