  • Data: 2013-05-12 17:01:03
    Temat: Re: Sądy znowu będą rejonowe ;-)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-12 13:55, Budzik pisze:
    > Przecież PO głosowała za odrzuceniem tego projektu.
    > wiec zapewne w senacie zrobi coś podobnego.
    No właśnie sprawdził. Jeden poseł się wstrzymał.
    "Jestem wodzem, wyszedłem na mównicę rozkaz wydałem, rozkaz wykonano"
    :-) "Gchyt matetinoy"

    > Jeżeli musisz... Tylko tym razem dobrze by było, żeby to miało merytoryczne
    > odzwierciedlenie w dyskusji.

    2013. :-)
    To dorzucę świeżą dla mnie informację że 6 mies. trzeba czekać na
    rozprawę w banalnej sprawie w sądzie pracy. I nie ma zganiania winy na
    poprzedników czy kryzysy. Taką reformę trzeba było już dawno zrobić a
    teraz wiedzielibyśmy czy coś dała ;-)