  • Data: 2010-03-19 16:10:38
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-19 16:09, Użytkownik witek napisał:

    > Przeciez w ustawie jest zapis "chyba, ze nie mogl temu zapobiec".
    > Wiadomo, ze jak jestes w szpitalu, to nie masz kontroli nad samochodem.
    > To nie ta opcja.
    > Natomiast nic nie zwalnai cie od obowiazku wiedzenia kto bierze
    > samochod, jesli mozesz sprawowac nad samochodem kontrole.

    Od obowiązku "wiedzenia" zwalniają mnie trzy możliwości:
    "nie mogłem zapobiec" więc skąd mam wiedzieć kto,
    zeznając na jakikolwiek temat mam obowiązek powiedzieć
    prawdę ale tej nie muszą pamiętać, mogłem zostawić samochód
    grupie osób, żaden przepis nie zmusza mnie do oddania kluczyków
    tylko jednej osobie.

    > Jesli nie jestes w stanie kontrolowac kto bierze kluczyki z szuflady,
    > nie trzymaj kluczykow w szufladzie.
    > PORD jest jasne w tym temacie.
    > Tak masz sobie zorganizowac dostep do samochodu abys jak wlasciciel
    > wiedzial kto go wzial.
    > Jak to zrobisz. Twoja sprawa. Ustawa ani nie nakazuje ci prowadzenia
    > jakiejkowleik pisemnej dokumentacji, ale w zaden sposb cie od tego nie
    > zwalnia.

    Przesadzasz.
    Gdyby tak było to każdy zostawiający samochód z powodu wyjazdu
    deponował by go na strzeżonym policyjnym parkingu aby uniknąć
    odpowiedzialności za takie przypadki.

    > moze, ale tego nie wiesz, wiec nie przyjmujac mandat sam musisz
    > rozwazyc co jest dla ciebie lepsze.

    Rozważyłem nie przyjąłem a teraz ty udowadniasz mi że lepiej
    było dla mnie zapłacić ten mandat. :-)
    Jesteś policjantem czy jak ?