  • 61. Data: 2011-12-09 23:18:45
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:jbu4hf$3jf$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jest to jakiś argument faktycznie, tym nie mniej nie wiemy, wcześniej nie było
    > nieudanej próby zatrzymania. I by ubiec zarzuty - nic mi również nie wiadomo,
    > by była. Po prostu sam film jest trochę bez sensu. Nie widzę, powodu, by
    > policjant tgak bezsensownie atakował tego człowieka i zakąłdam, ze coś tam
    > wcześniej było, czego nie ma na filmie,.

    Boszsz, to film jest bez sensu, czy zachowanie policjanta? Będą jaja, jak taką
    wersję będzie teraz układać policja... Już ponad miesiąc czasu głupa palą, a
    Tusk nie domaga sie tym razem surowego ukarania sprawcy w trybie
    przyśpieszonym...

    boukun

  • 62. Data: 2011-12-09 23:21:44
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Rozporządzenie określa zasady i sposoby użycia Środków Przymusu
    > Bezpośredniego - w tym i zadawania ciosów,.

    A chciałeś być taki bezstronny...

    boukun

  • 63. Data: 2011-12-09 23:23:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Boszsz, to film jest bez sensu, czy zachowanie policjanta?

    To co na filmie jest bez sensu - właśnie zachowanie policjanta. Ono jest po
    prostu irracjonalne.

  • 64. Data: 2011-12-09 23:25:24
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Można przyjąć, że wcześniej próbowano go nieskutecznie zatrzymać i tego nie ma
    > na filmie. To oczywiście kopania go nie sankcjonuje w żadnym stopniu, ale
    > przynajmniej zmienia troche kontekst sytuacji na korzyść policjanta.

    Ta taktyka spali jeszcze bardziej na panewce, jak chłopak będzie miał świadków,
    że cały czas byli przy nim... Swoją drogą, już materiałów Nowy Ekran nagromadził
    dosyć, jak tego policjanta podkomisarz usiłował kryć...

    boukun

  • 65. Data: 2011-12-09 23:26:58
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To co na filmie jest bez sensu - właśnie zachowanie policjanta. Ono jest po
    > prostu irracjonalne.

    Na badania z nim..., jak najszybciej...

    boukun

  • 66. Data: 2011-12-09 23:39:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na badania z nim..., jak najszybciej...

    To irracjonalizm się teraz leczy? Czego to sie człowiek nowego w usnecie
    nie dowie.

  • 67. Data: 2011-12-09 23:39:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ta taktyka spali jeszcze bardziej na panewce, jak chłopak będzie miał
    > świadków, że cały czas byli przy nim... Swoją drogą, już materiałów Nowy
    > Ekran nagromadził dosyć, jak tego policjanta podkomisarz usiłował kryć...

    A jest gdzieś nagranie całości zajścia?

  • 68. Data: 2011-12-10 00:15:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A chciałeś być taki bezstronny...

    A nie jestem?

  • 69. Data: 2011-12-10 00:17:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uwazasz, ze funkcjonariusz dwukrotnie stosowal srodki przymusu
    > bezposredniego?

    A dysponujemy jakimikolwiek racjonalnymi argumentami pozwalającymi
    wykluczyć taki stan rzeczy?

  • 70. Data: 2011-12-10 02:49:29
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To co na filmie jest bez sensu - właśnie zachowanie policjanta. Ono jest
    > po prostu irracjonalne.

    No i co z tego, ze jest irracjonalne.? -powinieneś chocby z doswiadczenia
    zawodowego wiedzic, że ludzie (w tym takze policjanci) działają pod wpływem
    emocji i poddają się czasem nastawieniom psychicznym.
    Czy np. morderca z Łodzi, Ryszard C. działał racjonalnie? On poddał się
    naciskowi mediów szczujących od miesięcy na "wroga pisiora".
    Czy ci, co tu w internecie wzywają do fizycznej rozprawy z "moherami"
    działaja racjonalnie ? -przynajmniej w części nie. Czy ci np. co zyczyli mi
    smierci (a były takie dosłowne wypowiedzi!) bo im sie moje poglady nie
    podobają działali racjoonalnie ? - tez nie, ale wmówiono im, ze jesli ktoś
    inaczej niż dano im do wierzenia myśli, to szkodnik i wróg.
    Czy policjanci aby sa całkowicie odizolowani od podobnej indoktrynacji?-
    smiem twierdzić, że wprost przeciwnie, na co dowodem sa np ostatnie
    nagrania z ich reakcji na zachowania kibiców i wypowiadane tam opinie.