    From: kam <X#k...@w...pl.#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd grocki ...pytanie ...
    Date: Thu, 12 Aug 2004 00:16:25 +0200
    Sender: k...@o...pl@81.210.16.254

    Tomek wrote:
    > W zdarzeniu brały udział w sumie 4 samochody i jest to definitywnie wina
    > jednego z nich , jednak ten nie przyznaje się do winy .Na dzień dzisiejszy
    > sytuacja wygląda w ten sposób że ja jestem bez auta ponieważ poszło do
    > kasacji a pzu nie chce wypłacić pieniędzy ponieważ póki co nie ma winnego ,
    > przy czym po zapoznaniu się ze sprawą ludzie z pzu sami stwierdzili że
    > definitywnie nie może być mowy o mojej winie i pieniądze jak najbardziej mi
    > sie należą (tak się składa że zostałem niefortunnie uderzony w tył pojazdu )
    > ....ale..... przepisy przepisami ...

    A podali jakie?

    > Chciałem więc zapytac jak długo z reguły ciągnie się sprawa przed sądami
    > grodzkimi bo wydaje mi się że chyba szybciej niż przed normalnymi i czy
    > sprawy załatwiane są na jednym posiedzeniu ??

    Zależy od tego gdzie, jak będą stawiali się świadkowie, a przedtem jak
    sądowi uda się doręczyć wezwania. Trudno zgadywać... Krócej niż dwa -
    trzy miesiące raczej nie będzie.
    Na jednym posiedzeniu raczej się nie skończy, bo jeśli sprawa jest
    sporna, to pewnie będzie opinia biegłego.

    KG