  • 11. Data: 2011-02-08 10:37:34
    Temat: Re: Sąd bez ławników
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 11:11:01 +0100, januszek napisał(a):

    > I żeby odwołać się można było mailem... ;P

    Lecz wyłącznie na niebieskim papierze ten mail, potwierdzony być powinien.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2011-02-08 10:38:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 11:09:13 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Tak z ciekawości: bardzo cierpisz, że się nie zameldował?

    Pewnie nie zna jego imienia a chciała wskoczyć na kawkę ;-)

  • 13. Data: 2011-02-08 11:11:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-08 08:08, Marek Dyjor pisze:

    > a co ten narkoman zrobił i jakie ma znaczenie, że był narkomanem

    Pluł i groził. Informował, że obserwuje.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-02-08 13:58:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-02-07 14:34, BK pisze:

    >Obwiniony już jedną karę od dzielnicowego dostał (pieniężną zł za brak
    >meldunku w wynajmowanym mieszkaniu obok mojego), ale narazie jeszcze nie

    Pewnie z Twojego donosu?
    Sorry, ale to Ty sie nadajesz do odstrzalu a nie ten narkoman
    - tez bym Ci chetnie naplul w Twa inteligentna inaczej gebe

  • 15. Data: 2011-02-08 14:29:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-08 11:09, Liwiusz pisze:
    > Straszne. Za brak meldunku faktycznie powinny być kamieniołomy.
    >
    > Tak z ciekawości: bardzo cierpisz, że się nie zameldował?

    Mnie to ani grzeje ani ziębi. Dzielnicowemu widocznie pasiło.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-02-09 08:31:51
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > a co ten narkoman zrobił i jakie ma znaczenie, że był narkomanem

    Pluł i groził. Informował, że obserwuje.

    --
    animka

    __________________________

    Nic dziwnego!! -Jak byłbym sąsiadem animki i zmuszony był ją obserwować to
    też bym pił;-))

  • 17. Data: 2011-02-09 12:06:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 09:31, p 47 pisze:
    > Nic dziwnego!! -Jak byłbym sąsiadem animki i zmuszony był ją obserwować to
    > też bym pił;-))

    Łasiłbyś się jak kotek :P

    --
    animka