  • Data: 2005-03-28 21:28:54
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com> napisał
    w wiadomości
    news:6F916FF9414FD04E8C6760168F49FA8E02D412DE@mailse
    rver.domdata.depfa-it.com...

    > Dlaczego mnie obrazasz? Napisalem gdzies, ze po latach pracy??
    Pracowala
    > od 15 grudnia - strasznie dlugo, umowa jej sie konczy w lipcu.

    Jeżeli umowa o pracę była zawarta na czas określony ponad 6 miesięcy i
    zawierała klauzulę o możliwości wcześniejszego rozwiązania za
    2-tygodniowym wypowiedzeniem, to w wypowiedzeniu nie trzeba podawać
    powodu wypowiedzenia. Udowodnienie w sądzie pracy wadliwości takiego
    wypowiedzenia może być trudne (powinno kończyć się w sobotę).

    wa