    From: "Deffendi" <d...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd Pracy-czy ktos z Was ma doswiadczenia??
    Date: Thu, 2 Jan 2003 22:02:08 +0100

    Tomaszu!

    Nikt (przynajmniej ja) nie ma Ci za zle, ze duzo zarabiasz. W moim poscie
    chodzilo mi o to, ze skoro walczysz o 60 tysiecy z jak sadze duza firma (bo
    skoro stac ja na to zeby placic 20 tysiecy dyrektorowi marketingu to nie
    moze to byc firma krzak) to powinienes byc przygotowany na to, ze twój
    przeciwnik zatrudni do swojej obrony adwokata! Nie znam okolicznosci twego
    odejscia ale w takiej sprawie moze chodzic prezesowi nie tylko o kase ale o
    np. zasade lub o przyklad dla innych "krnabrnych", dlatego tez pozwala mi to
    domniemywac z jak sadze duzym prawdopodobienstwem, ze adwokat, który bedzie
    ich reprezentowal bedzie co najmniej dobry. Poza tym w firmie moze sie
    znalezc kilku tzw. wazeliniarzy-karierowiczów, którzy bardzo chetnie
    wspomoga mecenasa swoimi zeznaniami.
    Dlatego tez biorac pod uwage wyzej wymienione argumenty oraz kwote o jaka
    sie sadzisz twoje pytanie czy nalezy wynajac prawnika wydalo mi sie
    smieszne. Ale przepraszam jezeli Cie urazilem.

    Pozdrawiam
    Piotrek O.

    PS) czemu akurat Impreze Sti? Lancer Evo VII lepszy!!

    Uzytkownik "Tomek Czoik" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci