    From: "Thommo" <t...@s...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd Pracy-czy ktos z Was ma doswiadczenia??
    Date: Thu, 2 Jan 2003 20:48:49 +0100

    Użytkownik "Tomek Czoik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3E133A49.19529487@o2.pl...
    > Witam,
    > za 2 tyg mam I rozprawe w Sadzie Pracy w Wawie z mojego powództwa o
    > przywrócenie do pracy.
    > Pracowałem w firmie jako Dyr. Handlowy i zostałem zwolniony, uważam że
    > niesłusznie(mam swiadkow , bylych pracownikow tej firmy , ktorzy
    > potwierdza moje zeznania).
    > Wystapiłem do Sadu o przywrócenie do pracy i odszk. w wys 60.000 (3 mies
    >
    > wynagrodzenie). Pracodawca odrzucił moja prop. ugody.
    > Ja oczywiscie juz pracuje w innej firmie i interesuje mnie jedynie
    > odszkodowanie od mego poprzedniego pracodawcy.
> [...]
    witam,
    tak sie sklada, ze 23 grudnia mialam rozprawe w sadzie w Warszawie, i do
    tego jestem prawnikiem. Dziwi mnie to, że wystąpiłeś o przywrócenie do
    pracy, jeśli w ogóle to cię nie interesuje. Co zrobisz jeśli sąd przychyli
    się do twojego żądania i cię przywróci?
    A po drugie, nie wiem czy masz gadane, czy nie.....od tego dużo zależy...nie
    bez znaczenia jest też pozycja "eks" pracodawcy. Może jego obsługuje
    kancelaria i wtedy możesz mieć ciepło, jeśli odpowiednio będziesz
    argumentował. Pamiętaj, że musisz przed sądem uwiarygodnić podstawę swojego
    roszczenia....w sumie nie wiem co jeszcze napisać.....może to, żebyś w razie
    podjęcia decyzji o występowaniu we własnym imieniu mówił krótko i na zadany
    temat..

    powodzenia,
    magda