    From: "Lendzian" <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: STOEN, jak wywalczyc swoje?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 23:55:53 GMT

    > A na czym według Ciebie polega wina STOEN? To że z komputera niewiele
    > zostało i była w przerwa w zasilaniu, tonie są argumenty. Czy masz jakąś
    > umowę specjalną odnośnie warunków zasilania?

    Przeciez to nie chodzi o przerwe w zasilaniu, tylko o za duze napiecie.
    Od przerwy w zasilaniu takie rzeczy sie nie dzieja.
    Wg mnie wina STOENu polega natym, ze puscili za duze napiecie, co jest
    winikiem awarii
    jakiegos starego izolatora, ich izolatora. Powinni konserwoac siec. Nie
    robia tego, wiec nie powinno
    byc tak, ze ja sobie za to cierpie, prawda?
    A co do umowy, to nominalne napiecie, ktore daja, to 230 V z wahaniami -20 V
    i +10 V.

    Pozdrowienia
    Lendzian