  • Data: 2004-12-19 00:32:41
    Temat: Re: STOEN, jak wywalczyc swoje?
    Od: "Lendzian" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W prosty sposob. Zbierz dowody i udowodnij STOENowi ze to oni, a nie
    > spoldzielnia - do ktorej naleza urzadzenia w bloku, zawinili.

    Co do udowadniania, to to, ze nawalila im siec przez izolator i bylo
    zwarcie,
    to wiadomo. Co do komputera, to spalenie wiekszosci elektronicznych ukladow
    moze byc spowodowane za wysokim napieciem a jego brakiem - to oni wiedza
    sami najlepiej. A ze awaria komputera miala miejsce akurat wtedy, to na to
    mam tylko swiadkow
    - wspolokatorow z mieszkania.

    > Jesli wtedy beda ignorowac Twoje pisma, wystepujesz przeciwko nim
    > na droge sadowa z powodztwa cywilnego.

    A to jakie wg Ciebie ma szanse powodzenia?

    > Nie ma innej drogi. Mozesz jeszcze uderzyc do SE albo FAKTu, oni lubia
    > takie historie, ale nie obiecuj sobie za wiele po tym.

    No nie, to to bylaby chyba porazka, jakby zaraz za rodzina, ktora ktos
    wywalil
    na bruk pokazali studenciaka, ktoremu sie komputerek spalil :)

    > Wiem co czujesz, bo sam po tej awarii musialem wymienic zasilacz
    > i balem sie o reszte sprzetu. Wydalem kupe kasy na nowy i tez
    > w sumie chcialbym aby mi ktos za to oddal.

    No.. a ja musze troszeczke wiecej wymienic, a na to mie jakby chwilowo nie
    stac.
    A najgorsze jest to, ze komp jest teraz dla mnie narzedziem pracy i na jego
    braku
    ciagle trace :/

    Pozdrowienia
    Lendzian