    From: "Lendzian" <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: STOEN, jak wywalczyc swoje?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 20:38:18 GMT

    > Pozatym, nie napisal nic, na czym mialo polegac spalenie sie
    > komputera. Moze padl tylko jeden podzespol? A moze zasilacz po prostu
    > szwankuje?

    Nie. Eksperyza doklednie stwierdza, co sie stalo z kazdym podzespolem
    koputera.
    W przypadku wiekszosci ukladow elektronicznych stwierdzono spalenie.
    Zasilacz tez poszedl.
    Nie pisalbym do STOENu, gdbym nie wiedzial, co sie dzieje przeciez.

    > Nie napisal kto wykonal ekspertyze i jaka ona ma wartosc.

    To tez napisalem, panie jasnowidzacy.

    Problem w tym, ze sie wykrecaja tym, ze to wina wlasciciela budynku.
    To chyba bzdura.
    Jak mam prawnie sprobowac wywalczyc odszkodowanie, ktore mi sie wg art 471 i
    435 kodeksu
    cywilnego nalezy? (mam nadzieje, ze w tym mailu nie pomylilem numerkow i ze
    dobrze kapuje,
    co te art znacza (w lisciedo STOENu nr art sa dobre))

    Pozdrowienia
    Lendzian