  • 11. Data: 2008-11-28 10:47:01
    Temat: Re: STOEN - czy mozna jakos zawalczyc?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 20:13:18 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Jesli bardzo chcesz - choć to wyjdą grosze, to policz sobie w dostępnych w
    > sie kalkulatora odsetek odsetki za okres od dnia bezpodstawnego naliczenia
    > do dnia zwrotu.

    Tylko o jakich odsetkach mówimy?
    o ustawowych czy raczej o oprocentowaniu np. linii kredytowej (debet) na
    tym rachunku skąd jest realizowane PZ?
    Ustawowe do "debetowych" się mają jak kijek do wieży ajfla :)
    A to przez swój błąd (albo i celowe działanie) Stoen doprowadził tego
    gościa do niekorzystnego rozporządzania swoim majątkiem.

    PS - nigdy, przenigdy nie będę korzystał z PZ!
    TO daje kapitalne pole do wyciągania kasy od wystawców PZ (różni dostawcy
    mediów itp itd). Tłumaczenie jak powyżej:
    - wystawimy korektę,
    - błąd systemu itp itd
    ale przez kilak tygodni/miesięcy obracają cudzą kasą .... to się nazywa
    chyba lichwa? ;)

  • 12. Data: 2008-11-28 14:54:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tylko o jakich odsetkach mówimy?

    Moim zdaniem o odsetkach ustawowych, a nie jakiś liniach kredytowych.

> [...]
    > A to przez swój błąd (albo i celowe działanie) Stoen doprowadził tego
    > gościa do niekorzystnego rozporządzania swoim majątkiem.

    Myślę, żę jeśli by odsetki na jego rachunku bankowym były wyższe od
    ustawowych, to roszczenie o te wyższe odsetki poprate stosownym dowodem
    wysokości odsetek powinno sie spotkać z uznaniem sądu, bo to sensowny
    argument.

    > ale przez kilak tygodni/miesięcy obracają cudzą kasą .... to się nazywa
    > chyba lichwa? ;)

    Nie, lichwa, to coś innego :-)

  • 13. Data: 2008-12-07 16:38:38
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Herald pisze:
> [...]
    > - wystawimy korektę,
    > - błąd systemu itp itd
    > ale przez kilak tygodni/miesięcy obracają cudzą kasą .... to się nazywa

    Przecież w ciągu 30 dni możesz anulować dowolną płatność, bez
    jakichkolwiek kontaktów z firmą która chciała tę kasę.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 14. Data: 2008-12-07 16:39:51
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    futszaK pisze:
    > nigdy nie stosowałem i nie zamierzam stosować tej usługi, nie lubię jak
    > mi pieniądze same z konta znikają, a powyższy post jest tego dowodem

    Powyższy post jest dowodem tego, że jak firma się pomyli, to nie należy
    ich prosić o łaskawe skorygowanie sprawy, tylko zabrać kasę (cofnąć tę
    konkretną spłatę) i kazać im przysłać rachunek.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \