  • 1. Data: 2008-11-26 21:33:37
    Temat: Prawo budowlane - boks garażowy a wjazd do niego
    Od: u...@g...com

    Witam
    Mam taką ciekawą sytuację. Posiadam boks garażowy (według księgi
    wieczystej) do którego nie da się wjechać, ze względu na konstrukcję
    budynku (boks, na wysokim parterze budynku, boks faktycznie znajduje
    się na rampie, tak jak magazyny). Czy ktoś się orientuje, jak wygląda
    sprawa użytkowania terenu przed boksem, czyli kawałka rampy i terenu
    przed, gdzie normalnie powinien być podjazd. Czy ktoś, a w tym
    przypadku wspólnota może mi postawić przed boksem bramkę, która
    uniemożliwia położenie deski po której mógłbym wjechać do garażu?
    Oczywiście nie proszę o opinię w sprawie deski, a problem jest w
    postawionej barierce przed drzwiami boksu. Gdzie szukać podstawy
    prawnej?
    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2008-11-26 22:02:39
    Temat: Re: Prawo budowlane - boks garażowy a wjazd do niego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <u...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    Ja bym się tam specjalnie nie pieniaczył, tylko złożył wniosek do
    Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego o sprawdzenie, czy budynek
    wykonano zgodnie z projektem, bo się okazuje że do boksu garażowego wjechać
    nie sposób.

  • 3. Data: 2008-11-26 22:48:51
    Od: u...@g...com

    > czy budynek
    > wykonano zgodnie z projektem, bo się okazuje że do boksu garażowego wjechać
    > nie sposób.

    W tym problem, iż wiadomo że budynek nie jest wykonany zgodnie z
    projektem (tzn. z oryginalnym). Niemniej jednak budynek i stan
    faktyczny jest problemem tylko i wylacznie wspólnoty, która jako
    projekt, zgłosiła stan obecny. To taka nasza mała kraina czarów.
    Pozdrawiam
    Maciej