  • Data: 2004-07-02 10:54:14
    Temat: Re: SKąd komornik ma dane rachunku bankowego dłużnika ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > dłużnika,
    >
    > no to są dwie oczywistości:
    >
    > 1. dogadujesz sie z dłużnikami dłuznika i sprzedajesz im dług np za 80%
    > wartości, a oni sobie kompensują

    To jest myśl, czy jednak pismo z propozycją o ww. treści nie zostanie źle
    odebrane przez dłużnika mojego dłuznika ?

    Jakieś rady praktyczne dot. sprzedazy przysługującej mi wierzytelności, mam
    prawomocny wyrok Sądu Pracy zasądzający na moją rzecz kwotę zaległego
    niewypłaconego wynagrodzenia.

    > 2. piszesz wniosek do komornika o zajęcie wierzytelności przysługujacych
    > dłużnikowi od firm X,Y i Z

    FIrma prowadzi działalność w sieci, ma wielu klientów co sądzisz o wskazaniu np
    kilkunastu komornikowi, co do których przypuszczam, iż kończy im się umowa i
    powinni dokonać wpłąty tytułem przedłużenia umowy. Czy powinienem wcześniej
    informować same firmy o tym fakcie ?