  • Data: 2004-07-03 06:38:17
    Temat: REASUMUJĄC
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    1. Przygotowałem wniosek do komornika w którym dodatkowo wskazuję na konieczność
    zajęcia rachunku bankowego, którym posługuje się mój dłużnik w obrocie
    gospodarczym, dla uwiarygodnienia przedkładam wzór umowy, jakie podpisuje z
    klientami.

    ( nomen omen osoba bliska dłużnikowi pracuje w tym banku na stanowisku wysokim )

    2. Przygotowałem liste podmiotów, któe podpisały umowy z dłużnikiem, umowy
    długoterminowe i odnawialne po roku automatycznie, jednocześnie wskazując na
    koneicznośc zajęcia wierzytelności jakie przysługują mojemu dłużnikowi od tych
    właśnie podmiotów.

    3. Czy przeszkodą dla stosowania 509 jest prowadzone postępowanie egzekucyjne ?
    Będę w tygodniu prowadził rozmowe z dwiema firmami, z ktorymi osobiście
    podpisywałem umowy na rzecz dłużnika i moze przekonam ich do kupienia części
    mojej wierzytelności za atrakcyjną dla nich cenę.

    4. Z INNEJ BECZKI.
    Umowa darowizny przedmiotu będącego współwłąsnością 3 osób - ma być 3 darczyńców
    w umowie ?