    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SKUP Butelek - "a ma pan paragon ?" i co odpowiedziec ?
    Date: Fri, 28 Mar 2003 21:53:48 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303281947040.-152523231-100000@k
    6-2.portezjan.zabrze.pl.
    ..
    > On Fri, 28 Mar 2003 p...@p...onet.pl wrote:
    > [...to pisał Gregory...]
    >
    > http://www.mos.gov.pl/1akty_prawne/ustawy/opakowania
    .html
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020404/p
    rawo/prawo_a_3.html

    A gdzie tam wyczytałeś, że

    Musi przyjąć te, które ma w asortymencie, (Art. 14. Jednostki handlu
    detalicznego są obowiązane do przyjmowania zwracanych i na wymianę opakowań
    wielokrotnego użytku po produktach w takich opakowaniach, które znajdują się
    w ich ofercie handlowej), ale o paragonie nic tam nie ma. A akcja dotyczyła
    próby ograniczania przyjęć do butelek kupionych w ich sklepie.
    Pozdrawiam,
    MArta