    From: "peles" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SADY??? To zalosne i przykre
    Date: Thu, 7 Mar 2002 22:22:05 +0100

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    news:a5jcm7$pp5$1@news.tpi.pl...
> [...]
    pozew!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!

> [...]
    tlumaczyloby
    > ich wredne zachowanie do ktorego kobiety maja prawo, po prostu bylem
    > intruzem ktory przerwal ich slodka, biurowa sielanke i musialem zebrac za
    > stosowne baty, zero profesjonalizmu. Urzad Skarbowy to przechowalnia
    takich
    > elementow. Dobrze, ze mam praktyke ze szkoly to nie z takimi klientami
    umiem
    > wspolpracowac jak musze, ale wrazenia jakie stamtad wynioslem mam jak
    > najgorsze :-) I co gorsza sadowe biurwy (i biurwoli - nie wiem jak to sie
    > odmienia) i skarbowe biurwy MUSIMY tolerowac.

    jakie tolerowac!?? nalezy patrzec na kogo sie glosuje......podczas
    wyborow........
    aby nie kazac dlugo myslec to radze zapoznac sie z programem wyborczym np.
    UPR
    jak sie wybiera biorokratow to ma sie takie urzedy...... :-(
    sorry to nie agitacja tylko propozycja co mozna by z tym zrobic :-))))
    mam nadzieje ze nauka nie pojdzie w las ;-))
    pzdr.
    p.