  • Data: 2002-03-01 09:08:01
    Temat: Re: SADY??? To zalosne i przykre
    Od: "Arek" <Use-Author-Address-Header@[127.1]> szukaj wiadomości tego autora

    Jeden list niczego nie zmieni, sam np. znam przypadek
    sedziego ignorujacego zeznania swiadkow ale siedze cicho
    bo tak radza doswiadczeni prawnicy twierdzac ze jesli
    napisze skarge do prezesa sadu zadziala zasada tfu 'solidarnosci'
    kolezenskiej. A pamietacie tego palanta chyba z Lubina ktory
    wytoczyl proces skarzacym o pomowienie? Czy chociazby przyklad Leppera.

    In article <3...@w...com.pl>
    Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl> wrote:

    > Ale dlaczego zawracasz glowe ludziom swoimi doswiadczeniami? I co ja mam zrobic?
    > Pojechac do sadu i nakrzyczec na tych ludzi czy moze wezwac ich rodzicow na
    > dywanik?
    >
    > Napisz o tym do tych ktorzy sa w stanie cos zmienic: do ministra
    > sprawiedliwosci, prezesa rady ministrow albo do poslow. Odnosniki znajdziesz na
    > http://www.wp.com.pl
    >
    > Powodzenia
    >
    > Piotr Szkudlarek

    ----