  • Data: 2010-03-09 16:15:34
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Podałem przepis. Bardziej szczegółowych definiujących legitymoanie nie ma.

    Rzeczywiście, nawet w ustawie o Policji jest mowa o legitymowaniu.
    Bez określenia jego definicji. Skądinąd (skąd?) wiadomo, że Policja
    ma prawo wziąć do ręki dokument.
    Również jakiś kontroler biletów ma prawo legitymowania. Jednak
    takiemu możemy tylko pokazać z daleka bez konsekwencji.

    Na szybko nie znalazłem rozwiązania. Nie mam więcej czasu i z tego
    powodu ochoty szukać dokładniej do czego ma prawo SOK-ista.

    > Widzisz, tak się pienisz, a samemu wypisujesz rzeczy od czapy.

    Ech ta dzisiejsza bezstresowo wychowywana młodzież. Ledwo człowiek
    nie zgodzi się z takim, to już uważa, że oponent się piekli.
    Normalnie przeczulony na własnym punkcie jak pensjonarka.

    > Porówaj sobie art. 60 Ustawy o, której pisałem wcześniej z art. 15 Ustawy o
    > Policji.

    Rzeczywiście nie znalazłem w tych art. nic o przekazywaniu do ręki.
    O czym napisałem już na początku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E