    From: "Nostradamus" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Date: Thu, 9 Aug 2007 08:36:42 +0200

    Użytkownik "e<>n" <n...@v...com> napisał w wiadomości
    news:f9dk63$fpk$2@news2.task.gda.pl...

    <ciah> bzdety

    > natomiast zgodnie z ustawą o strażach gminnych (art. 9 ust. 1) "Nadzór nad
    > działalnością straży sprawuje wójt, burmistrz (prezydent miasta) a w
    > zakresie
    > fachowym - Komendant Główny Policji poprzez właściwego terytorialnie
    > komendanta
    > wojewódzkiego Policji"

    Co chciałeś przez te ogólnodostępne cytaty wklejane bez sensu powiedzieć???
    Tylko zaistnieć w wirtualnej rzeczywistości??

    Wątkotwórca i tak zostanie odesłany do sądu grodzkiego. Najpierw zostanie
    przesłuchany w charakterze osoby podejrzanej, postawią mu zarzut i albo
    złoży wyjaśnienia albo ich nie zoży. Jego wola. Może też poprosić o
    dobrowolne poddanie się karze i wyznaczyć siobie grzywnę np. 100zł. I to
    jest moim zdaniem rozsądne rozwiązanie a nie filozofowanie nad szkodliwością
    przejścia na czerwonym świetle.

    --
    Pzdr
    Leszek