  • Data: 2007-08-09 12:40:01
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "e<>n" <n...@v...com> napisał w wiadomości
    news:f9f1et$sia$1@news2.task.gda.pl...

    > co nie znaczy, ze popełnił wykroczenie.

    Zacytuję Z. Gilowską- "wrrrrrrrróć".
    Wg. ciebie nie popełnia wykroczenia kierowca przekraczający w nocy, na
    pustej drodze prędkość albo nie zatrzymujący się w w/w okolicznościach na
    stopie?

    > wiele spraw o wykroczenie ulega kasacji lub w inny sposób kończy się
    > niepowodzeniem organów ścigania

    Jak wiele? Jaki odsetek?

    > nie wszystko jest proste, co się tobie proste wydaje...

    Sprawa odpowiedzialność za wykroczenie polegające na niezastowaniu się do
    znaków drogowych nie jest tak skomplikowana jak się "grupowym fizjologom"
    wydaje. Policja ani sądy nie mają z tym większych trudności.

    --
    Pzdr
    Leszek