  • Data: 2007-08-09 12:16:54
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:f9emfc$p4f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Całej może i nie czyta, ale nie da się tego rozpatrywać w oderwaniu.
    \
    Znowu filozofia??

    >Jakbyś chciał do tego tak pragmatycznie podchodzić, to należało by zacząć
    >od cytowania Konstytucji dającej uprawnienie do uchwalenia ustawy :-)

    Ja nie chcę. To ty zaczynasz;)

    > I by uciąć dyskusję. Wyobraź sobie, że mamy gdzieś przejście dla pieszych
    > ze światłami. Z jakiegoś powodu ruch na danej ulicy zostaje wyłączony.
    > Załóżmy odbywają się jakieś występy i Policja zamyka ulicę, ale świateł
    > nie wyłącza. Sądzisz, że mimo to przejście na czerwonym świetle będzie
    > wykroczeniem.

    Czy wątkotwórca pisał coś o występach, zamknietych ulicach, stanach wyższej
    konieczności, ratowaniu życia itp. ??? O policjantach regulujacych ruchem
    przy załączonej sygnalizacji zapomniałeś dodać ;))
    Upał nie służy??
    Wątkotwórca przeszedł na czerwonym bo taka była jego wola. Uznał błędnie, że
    skoro nic nie jedzie to znaki nie obowiązują. I tyle. Temat prosty.

    --
    Pzdr
    Leszek