  • Data: 2007-08-08 18:02:21
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f9cut2$5ch$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tutaj nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Decyzja będzie zależeć od
    > wielu przesąłnek - przykładowo:
    >
    > 1) Widoczności - bo różnica, czy skrzyżowanie jest widoczne i widać
    > faktycznie, ze nikt nie jedzie, czy akurat się gościowi udałem, że nikt
    > nie jechał.
    > 2) Zachowania sprawcy - jak widać, ze wystarczy pouczyć, to po co karać?
    > 3) Tego, czy szedł sam - jak szedł z dzieckiem, to z górnej półki.
    >
    > itd.
    >
    > Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć.

    Tak, tutaj to jest pełna zgoda. Specjalnie wprost zapytałem, czy przepisy
    prawa w takiej sytuacji będą naruszone, ponieważ na początku wątku mozna
    było odnieść wrażenie, że tak nie jest, tym bardziej jak ktoś nie bardzo
    łapie o wcześniej wspominanym naruszeniu zakazów adm. a wykroczeniami itd.
    --
    Maluch