    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rząd ma zamiar znieść obowiązek meldunkowy
    Date: Thu, 14 Feb 2008 10:23:11 +0100

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Problem z meldunkami można by bardzo łatwo rozwiązać. Niech sobie
    > zostaną meldunki, ale niech właśnie to będzie w formie deklaracji, bez
    > konieczności przedstawiania tytułu prawnego do lokalu, albo potwierdzenia
    > pobytu przez osobę, która taki tytuł posiada.

    Ja bym jeszcze wprowadził automatyczny przesył danych do US, ZUS, Wydz. kom.
    itp, tak aby sto razy nie zmieniać tych adresów tylko za jednym
    zadeklarowaniem, wszyscy powinnie te dane otrzymać. W końcu to administracja
    państwowa. Z drugiej strony to się zastanawiam, czy faktycznie osobne
    deklarowanie adresu jest konieczne. W końcu i tak ten adres deklarujemy w
    różnych instytucjach czy meludnek jest czy go nie ma. Wystarczyłby przepis
    umozliwiający zainteresowanych służbom zapytanie o adres z tych instytucji,
    gdzie i tak adres jest gromadzony.