  • 11. Data: 2021-04-28 20:43:36
    Temat: Re: Rydzyk przed sadem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Co tu rozwijać. Wyrażenie "funkcjonariusz publiczny" ma znaczenie prawne
    > i znaczenie potoczne. W potocznym znaczeniu Rydzyk jest funkcjonariuszem
    > Kościoła a w prawnym nie.

    Używanie dla "funkcjonariusza kościelnego" skrótu "funkcjonariusz p."
    mnie wydaje mi się właściwym :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-04-29 16:21:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2021 17:29:52 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A jak uznał, że nie, to ma nie rozpatrywać? Sąd może "rozpatrzyć"
    > dowolną bzdurę. Sama informacja, że rozpatruje nie świadczy dokładnie o
    > niczym.

    Brak podstaw prawnych, czy jakos tak - a tu rzekomo rozprawa leci,
    czyli widac tak nie uznal przed rozprawa.

    J.

  • 13. Data: 2021-05-01 12:50:54
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Watchdog

    Znaczy Soros.

    A ty tylko się kręcisz w koło i nie wiesz komu kibicować?

    Widocznie Soros za mało was wyjebał swego czasu na spekulacji złotówką, musi was
    więcej
    wyjebać:) A nawet jak was więcej wyjebie i tak nic nie zauważycie:)

  • 14. Data: 2021-05-01 12:54:14
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]

    Nic o pedofilach?
    https://www.cbsnews.com/news/how-jewish-american-ped
    ophiles-hide-from-justice-in-israel/

  • 15. Data: 2021-05-01 12:55:49
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Nic o pedofilach?
    https://nypost.com/2019/11/09/brooklyn-man-accuses-h
    asidic-rabbis-of-child-sex-abuse-in-hebrew-hell/

  • 16. Data: 2021-05-01 15:44:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 03:50:54 -0700 (PDT), Astralny Rębajło
    napisał(a):

    > Znaczy Soros.
    >
    > A ty tylko się kręcisz w koło i nie wiesz komu kibicować?

    Mnie ten funkcjonariusz publiczny zainteresowal.

    > Widocznie Soros za mało was wyjebał swego czasu na spekulacji złotówką,

    Anglikow swego czasu wy**l, ale czy nas?

    >musi was więcej
    > wyjebać:) A nawet jak was więcej wyjebie i tak nic nie zauważycie:)

    No ale Rydzyk tez nas j* :-(

    J.

  • 17. Data: 2021-05-02 12:34:19
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > Mnie ten funkcjonariusz publiczny zainteresowal.
    > Anglikow swego czasu wy**l, ale czy nas?

    Anglicy są poważni i piszą jak jest.
    O spekulacji złotówką pisali w PL tylko prawaki.

    > No ale Rydzyk tez nas j* :-(

    Bajki pan opowiadasz:)

  • 18. Data: 2021-05-02 13:41:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 May 2021 03:34:19 -0700 (PDT), Astralny Rębajło
    napisał(a):

    > Anglicy są poważni i piszą jak jest.
    > O spekulacji złotówką pisali w PL tylko prawaki.

    Akcja brytyjska byla dobrze znana.
    W Polsce ... jakby sie nic podobnego nie zdarzylo.
    Byly donosiki o dzialaniach na mniejsza skale.

    Swoja droga az dziwne, ze ktos nie sprobowal tego na Litwie, Slowacji,
    Estonii itp.
    Swiat sie zabezpieczyl ?

    > Bajki pan opowiadasz:)

    Mowisz, ze to bajki
    https://www.money.pl/gospodarka/pieniadze-do-ojca-ry
    dzyka-plyna-szerokim-strumieniem-ponad-300-mln-zl-w-
    piec-lat-6624462026369984a.html

    Zreszta - mamy przyklad w tytulowej sprawie.

    J.

  • 19. Data: 2021-05-02 14:33:25
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > Mowisz, ze to bajki
    > https://www.money.pl/gospodarka/pieniadze-do-ojca-ry
    dzyka-plyna-szerokim-strumieniem-ponad-300-mln-zl-w-
    piec-lat-6624462026369984a.html

    Czytasz coś więcej niż tytuły?

    - mógł dostać
    -"Superbiz" szacuje

    Albo coś wiadomo, albo snujemy przypuszczenia i baje.

    > Akcja brytyjska byla dobrze znana.
    > W Polsce ... jakby sie nic podobnego nie zdarzylo.

    Źle z tobą:(

  • 20. Data: 2021-05-02 14:59:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 May 2021 05:33:25 -0700 (PDT), Astralny Rębajło
    napisał(a):
    dzyka-plyna-szerokim-strumieniem-ponad-300-mln-zl-w-
    piec-lat-6624462026369984a.html

    > Czytasz coś więcej niż tytuły?
    > - mógł dostać

    Ale nie "mogl, ale nie dali", tylko "szacujemy 300mln"

    > -"Superbiz" szacuje
    > Albo coś wiadomo, albo snujemy przypuszczenia i baje.

    No to niech rzad zdementuje.
    Moze tez zdementowac sama fundacja - przeciez byla zapytana.

    > Źle z tobą:(

    Przynajmniej nie na taka skale.
    Tzn pare razy sie zdarzylo, ale przyczyny jakby bardziej naturalne.

    Az dziwne, ze tak nie robia ... albo dobrze ukrywaja :-)

    Tzn jakies tam zarzuty byly do duzych bankow, pewnie troche prawdziwe.

    J.