  • 1. Data: 2003-05-28 15:05:08
    Temat: Rozwód z orzeczeniem winy
    Od: "Darek" <s...@t...pl>

    Czy w przypadku rozwodu z orzeczeniem winy z mojej strony , moja żona może
    żądać na siebie płacenia alimentów(dziecko jest w wieku 7 lat , a żona
    oczywiście pracuje tylko ,że na czarno i zarabia może nawet więcej ode
    mnie).Jakich problemów mogę się spodziewać po rozwodzie z jej strony po
    orzeczeniu rozwodu z mojej winy?Proszę o sprawdzone informacje.

  • 2. Data: 2003-05-28 18:13:45
    Temat: Re: Rozwód z orzeczeniem winy
    Od: "mSet" <m...@w...pl>

    "Darek" napisał(a) tekścik:

> [...]
    > może żądać na siebie płacenia alimentów(dziecko jest w wieku 7 lat ,
    > a żona oczywiście pracuje tylko ,że na czarno i zarabia może nawet

    Może jeżeli dowiedzie, że w wyniku rozwodu jej sytuacja materialna
    znacznie się pogorszyła

    > Jakich problemów mogę się spodziewać po rozwodzie z
    > jej strony po orzeczeniu rozwodu z mojej winy?Proszę o sprawdzone
    > informacje.

    Dodatkowo to w zasadzie żadnych, tu chodzi tylko o pieniądze więc nie
    wypalają znamienia na czole, głowy też nie golą :-)

    --
    mSet