  • 11. Data: 2005-01-18 12:03:31
    Temat: Re: Rozwód i kochanka.
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2005-01-18 00:37 :

    > Zmusić cię do podaqnia danych [kochanki - ws] sąd nie może, ale może
    > jeśli nie bedziesz chciał podac jej danych uznać iż po porstu
    > rzeczyiście zdradzasz żonę - art. 233 paragraf 2 kpc.

    - Proszę podać dane swojej kochanki
    - Ale, Wysoki Sądzie, ja nie mam kochanki, więc nie mogę podać jej danych
    - A więc, nie chce pan podać danych kochanki? Proszę zaprotokółować:
    "pozwany ma kochankę".

    ;)
    w.

  • 12. Data: 2005-01-18 13:48:24
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):
> [...]
    > - Ale, Wysoki Sądzie, ja nie mam kochanki, więc nie mogę podać jej danych
    > - A więc, nie chce pan podać danych kochanki? Proszę zaprotokółować:

    Mnie wiecej. O ile prawdodobienstwo kochanki bedzie uprawdopdobnione innymi
    okolicznościami.

    --
    :) Johnson

  • 13. Data: 2005-01-18 14:15:09
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie wiecej. O ile prawdodobienstwo kochanki bedzie uprawdopdobnione
    innymi okolicznościami.

    przepis art.56 i 58 k.r.o nie zwalnia sadu od obowiazku wszechstronnego
    wyjasnienia, jakie byly przyczyny rozkladu i jakie okolicznosci doprowadzily
    do jego powstania. Potrzebne to jest do oceny charakteru i stopnia rozkladu
    pozycia bez wyjasnienia okolicznosci , ktore wywolaly rozklad , nie ma
    mozliwosci rozstrzygniecia ,czy i ktory z malzonkow ponosi wine rozkladu.
    Tak , ze mysle, czy kochanek czy kochanka to raczej cos sie musialo w tym
    kochajacym malzenstwie wydarzyc tak bez niczego nic sie nie dzieje a flircik
    raczej nie wychodzi na swiatlo dzienne i napewno nie moglby byc powodem
    pelnego rozkladu pozycia malzenskiego.

    Sandra

  • 14. Data: 2005-01-18 18:09:16
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    SDD napisał(a):

    > Zona wniosla pozew o rozwod.
    JESTEŚ TCHÓRZEM NAWET NIE JESTEŚ W STANIE PRZYZNAĆ ZE JESTEŚ MĘSKĄ KURWĄ.
    uczciwy

  • 15. Data: 2005-01-18 18:09:58
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

  • 16. Data: 2005-01-18 18:11:12
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    SDD napisał(a):

    > Zona wniosla pozew o rozwod.
    JESTEŚ TCHÓRZEM NAWET NIE JESTEŚ W STANIE PRZYZNAĆ ZE JESTEŚ MĘSKĄ KURWĄ.
    Niepoprawnie uczciwy człowiek.

  • 17. Data: 2005-01-18 18:11:53
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

  • 18. Data: 2005-01-18 20:22:37
    Od: He(R)Sk <silk@.poczta.onet.pl>

    On Mon, 17 Jan 2005 13:35:49 +0100, "SDD"
    <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:

    > Witam
    >
    > Zona wniosla pozew o rozwod. Wie, ze mam kochanke, jednak nie zna danych
    > personalnych tejze kochanki.
    > Czy sad moze jakos zmusic mnie do ujawnienia jej danych, czy tez to moja
    > zona musi sie zabawic w detektywa i dac jej dane sadowi na talerzu?

    Kolega mial podobna sprawe. Zona podala jako swiadka domniemana
    "kochanke" meza. Ta w oswiadczeniu przeslanym do sadu napisala,
    ze w tej sprawie nie ma nic do powiedzenia i jest zdziwiona
    powolaniem jej na swiadka. Na sprawie odczytano pismo i po temacie.

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.