  • 1. Data: 2005-01-17 10:28:59
    Temat: prawo a sp z o.o.
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    witam serdecznie
    czy jest jakieś sensowne miejsce w sieci w którym jest materiał na temat
    spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ?
    materiał posłuży do napisania pracy do 12 stron .
    potrzebne jest kompleksowe i przejrzyste ujęcie sp. z o. o. , fajnie gdyby
    były wyjaśnione różne prawne niuanse i podane przykłady z życia.

    materiał posłuży do nadania kierunku pracy.

    w dobie nowoczesnej cywilizacji zobaczę czy internet jest lepszy niż
    wypożyczenie książki z biblioteki - a jak wiadomo ciężko jest dostać
    egzemplarz bo jest kolejka.

    dziękuję i pozdrawiam ciepło

    ps. odpowiedzi mogą być na priv'a

  • 2. Data: 2005-01-17 13:27:46
    Temat: Re: prawo a sp z o.o.
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 11:28:59 +0100, na pl.soc.prawo osoba określana
    zwykle jako w poście prawo a sp z o.o. Ramiel popełniła co następuje:

    > witam serdecznie
    > czy jest jakieś sensowne miejsce w sieci w którym jest materiał na temat
    > spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ?
    > (...)

    Polecam Andrzej Kidyba- Prawo handlowe (s. 304- 385) C.H Beck Wyd. 5 W-wa
    2005, bo w internecie raczej niewiele na ten temat można znaleźć (jeśli
    poźniej to ma służyć do napisania pracy, bo jak to podać w przypisach?
    Przynajmniej mój promotor pracy mag. się na coś takiego nie zgodził).

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)