  • 11. Data: 2005-07-28 19:50:41
    Temat: Re: Rozwód a zmiana nazwiska małżonki
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 28 Jul 2005 13:41:57 +0000 (UTC), Kamil Walczak
    <news:dcanb5$7ok$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nazwa bardzo ladna :-) A i pewnie jest to sposob praktyczniejszy, przynajmniej
    > nie ma duzych ceregieli z rozwodem ;-)

    Kiedyś krawiec, który szył mojemu mężowi garnitur do ślubu powiedział, że
    najlepszy to ślub pościelny (a sam był żonaty). No i tak mi się przypomniało
    teraz :D

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2005-07-28 20:10:01
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > Kiedyś krawiec, który szył mojemu mężowi garnitur do ślubu powiedział, że
    > najlepszy to ślub pościelny (a sam był żonaty). No i tak mi się przypomniało
    > teraz :D

    Bylemu mezowi, o ile dobrze zrozumialem ;-)

    pozdrawiam
    wkamil

  • 13. Data: 2005-07-28 20:42:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 28 Jul 2005 20:10:01 +0000 (UTC), Kamil Walczak
    <news:dcbe2p$c81$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Bylemu mezowi, o ile dobrze zrozumialem ;-)

    Wtedy byliśmy jeszcze przed ślubem, to w zasadzie narzeczonemu.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2005-07-28 22:44:16
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dca50v$80f$1@nemesis.news.tpi.pl,
    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "greg" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > .Jeżeli nie odbywa się to automatycznie to jak to zrobić ,żeby
    >
    > Poprosic ją ładnie o zmianę. Jak nie będzie chciała to pozostanie Ci
    > sie z tym pogodzic:-))

    A może nawet wyjść za mąż ponownie i dac swojemu nowemu mężowi Twoje
    nazwisko, hi hi.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Każdy się kieruje w życiu egoizmem, ale nie każdy się do tego przyznaje.
    /Joanna Duszczyńska/