  • 1. Data: 2004-03-20 22:27:03
    Temat: Rozwód
    Od: "J3275" <j...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Mam pytanie do szanownych prawników:

    Fakty:
    Jestem w trakcie rozwodu
    nie mam z żoną spisanej rozdzielnosci majatkowej.

    Pytanie
    Czy zawsze musi nastapić podział majatku w stosunku 50% do 50% ?

    za odpowiedzi z góry dziekuje

  • 2. Data: 2004-03-21 07:46:46
    Temat: Re: Rozwód
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    J3275 wyskrobał(a):
> [...]
    >
    > Pytanie
    > Czy zawsze musi nastapić podział majatku w stosunku 50% do 50% ?

    Nie musi, ale musisz w takim wypadku wykazać przed sądem, że do powstania
    majątku wspólnego przyczyniłaś się bardziej niż mąż.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-03-21 08:41:25
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musi, ale musisz w takim wypadku wykazać przed sądem, że do
    > powstania majątku wspólnego przyczyniłaś się bardziej niż mąż.

    czyj mąż ?

  • 4. Data: 2004-03-21 09:19:09
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Jarek Skorski wyskrobał(a):
    > czyj mąż ?

    Eee... Nie wiem dlaczego, ale myślałem, że tamtą wiadomość napisała kobieta.
    Oczywiście - żona w tym wypadku :)

    --
    Bartek Gliniecki