  • Data: 2016-07-03 19:46:34
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.07.2016 18:31, Wojciech Bancer wrote:

    > Całkiem poważnie pytasz współdyskutantów jak wyłudzić nienależne Ci
    > świadczenia (które są finansowane m.in. przez tych współdyskutantów)
    > i nie rozumiesz dlaczego niektórzy z Ciebie kpią?

    To nie do końca tak. One są należne po spełnieniu warunków, okreslonych
    w ustawie. Kolega pyta się czy opłaca mu się te warunki spełniać.

    Być może jest to moralnie naganne, ale w sytuacji gdy władza leci sobie
    ostatnio w chuja, to w sumie co w tym złego, że obywatele też? Niech
    określą rozsądne warunki, a nie premiujące cwaniaków.

    Każdy sobie oceni sam. Ja na ten przykład już traktuję władzę jak
    okupanta i obiecałem sobie, że jeśli będę musiał płacić na rezimową
    telewizję, to znajdę sobie sposub, żeby równowartość tej kwoty mniej
    zapłacić innych danin. I nie mam tu wątpliwości moralnych - nie ja
    zacząłem lecieć sobie w chuja (dla ułatwienia - nie mam telewizora, a
    radio mam w postaci amplitunera z odłączoną anteną, bo nie służy mi on
    do słuchania radia - radio w samochodzie nie działa - znaczy odtwarza mp3).

    Shrek