  • Data: 2016-07-03 23:38:28
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > A jakby nie mieli ślubu, a mieszkali razem, to czym by się to różniło.

    Tym, że wg interpretacji nie jest to *samotne* wychowywanie dziecka.
    I tym, że jak mają ślub, to zapewne mogą skorzystać z przywilejów
    należnych małżeństwom.

    > Wymyślili głupie prawo, to mają.

    Wymyślili prawo które ma pomóc osobom w cięzkiej sytuacji,
    a nie cwaniaczkom.

    > Było wyżej.

    Nie, nie było. Ustalmy jedno: jak cwaniaczysz na podatkach, to nie cwaniaczysz
    na władzy, tylko na uczciwych podatnikach. Bo władza będzie miała konkretnie
    w pompie czy akurat z Ciebie ściągnie więcej, czy mniej.

    Od człowieka żyjącego w 2016 roku oczekiwałbym innej mentalności niż "moje" i
    "państwowe, czyli niczyje". Te pieniądze pochodzą od podatników, nie od posłów
    obecnej władzy.

    > A coś konkretnego chciałeś powiedzieć. Bo jak dla mnie to właśnie
    > próbowali wprowadzilić nowy podatek na propagandę, i nawet się z tym nie
    > kryja. Co więc nagannego w tym, że ja będę próbował go uniknąć, i
    > również się z tym nie kryję?

    Ależ możesz sobie unikać, o ile jest to zgodne z prawem i nie polega
    na podawaniu innego stanu niż jest w rzeczywistości. A wprost to zasugerował
    autor wątku w poście rozpoczynającym temat.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com