    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace przed podjeciem pracy
    Date: Thu, 28 Sep 2006 13:55:34 +0200

    > Nikt nikogo nie moze do pracy zmusic i po prostu mozesz sie w pracy nie
    > stawic. Wtedy napewno znajdzie sie rozwiazanie: ) Tylko ze to glupio po
    > prostu.

    To chyba niezby madre co napisales. Jesli facet sie nie stawi do pracy to
    bedzie zwykla "bumelka" i mozliwosc wywalenia na zbity pysk z wszelkimi
    konsekwencjami (w tym finansowymi).
    Poza tym jesli gosc podpisal umowe o prace i ma ja zaczac za 1, 2 czy 5
    miesiecy tzn, ze pracodawca przestal szukac innego kandytata, bo podpisujac
    umowe zdobyl pewnosc, ze juz znalazl pracownika. To zas daje mozliwosc
    zadania odszkodowania jesli pracodawca poniesie szkode przez to ze gosc sie
    do pracy nie stawi np maszyna, ktora bedzie mial obslugiwac bedzie stala i
    generowala strate.

    Cezar