  • Data: 2006-09-28 11:49:17
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace przed podjeciem pracy
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy
    >obowiazuja tu normalne zasady wypowiedzenia umowy, czyli np. za
    >dwutygodniowym okresem wypowiedzenia?

    Sprecyzuj sie co chcesz zrobic, bo IMHO dla mnie sytuacja jest prosta.
    Idziesz do pracodawcy i mówisz mu ze nie bedziesz dla niego pracowal.
    Nikt nikogo nie moze do pracy zmusic i po prostu mozesz sie w pracy nie
    stawic. Wtedy napewno znajdzie sie rozwiazanie: ) Tylko ze to glupio po
    prostu.

    Pzdr,
    Olo