  • Data: 2006-10-01 06:16:54
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace przed podjeciem pracy
    Od: q...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba niezby madre co napisales. Jesli facet sie nie stawi do pracy to
    > bedzie zwykla "bumelka" i mozliwosc wywalenia na zbity pysk z wszelkimi
    > konsekwencjami (w tym finansowymi).
    > Poza tym jesli gosc podpisal umowe o prace i ma ja zaczac za 1, 2 czy 5
    > miesiecy tzn, ze pracodawca przestal szukac innego kandytata, bo podpisujac
    > umowe zdobyl pewnosc, ze juz znalazl pracownika. To zas daje mozliwosc
    > zadania odszkodowania jesli pracodawca poniesie szkode przez to ze gosc sie
    > do pracy nie stawi np maszyna, ktora bedzie mial obslugiwac bedzie stala i
> [...]

    To dziwne co piszesz, przeciez umowe o prace mozna rozwiazac poprzez
    jej wypowiedzenie. Jezeli gosc nie zaczal jeszcze pracy to znaczy, ze
    pracuje krocej niz 6 miesiecy, a wiec ma 2 tygodnie wypowiedzenia w
    najgorszym wypadku... chociaz wydaj mi sie, ze w przypadku takiej umowy
    co to jeszcze nie nabrala mocy prawnej to istnieje jakis mechanizm
    rezygnacji czy odstapienia.

    ---
    quosoo