    From: <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace a zawieszenie?
    Date: Mon, 8 Dec 2003 15:45:59 +0100

    Umowa zostala zawarta na okres od 03.11.2003 do 30.04.2004
    czyli prawie 6 miesiecy... prawie bez dni wolnych...

    czyli obowiazywalo by 2 tygodnie wypowiedzenia...
    chyba ze sie myle?
    zostalem "zawieszony" cokolwiek to znaczy, (pracuje, ale nie wypelniam
    obowiazkow sluzbowych, nie robie nic, przez 4 godz, mam prawo do
    wynagrodzenia, czekam na decyzje firmowego prawnika) podejrzewam ze chca mi
    wystawic dyscyplinarke... zalatwic mnie...
    szczegoly na priva

    dzieki ludziom dobrej woli, thx za pomoc
    arrson