    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy (Długie)
    Date: 12 Jun 2004 14:49:54 +0200

    > Użytkownik "ONET" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro w umowie określono tylko ilość kanałów, to niby dostawca się
    > wywiązał. Tak więc maja prawo do 3 miesięcy abonamentu.

    ALe czy abonent chciał de facto rozwiązania ..... nie chciał zmiany pakiety na
    standardowy, więc moim zdaniem (jeśli nie ma odmiennych zastrzeżeń umownych)
    miał do tego prawo aby zmienićrodzaj abonamentu. To żę ktośw odmienny sposób
    potraktował pismo nie świadczy, iż nie wywołuje ono skutków w nim
    przedstawionych.