  • 1. Data: 2004-06-01 06:49:46
    Temat: Rozwiązanie umowy (Długie)
    Od: "ONET" <z...@w...pl>

    Pozdrawiam grupę.
    Od kilku lat mam wykupiony pełny pakiet programowy telewizji kablowej.Około 48
    programów telewizyjnych.W okresie tym telewizja kablowa bardzo mało zmieniała
    repertuar programowy, kilka programów zostało usuniete a kilka dodano.Dopiero
    niedawno (gdy weszła w życie jakaś ustawa o podpisywaniu umów z nadawcami a
    telewizjami kablowymi-szczegółów nie znam) telewizja kablowa usuneła kilkanaście
    programów niemieckojęzycznych i kilka innych.W sumie zlikwidowano 25 programów które
    w większości oglądałem.Na to miejsce uruchomiono programy muzyczne i inne które mnie
    wcale nie interesują.W związku z tym złożyłem pismo do telewizji kablowej, że z
    powodu zmiany programów rezygnuje z pełnego pakietu programowego na rzecz pakietu
    podstawowowego.Kilka programów.Moje pismo zostało przyjęte (kopia) przez panią z
    biura obsługi klienta, która odręcznie na nim napisała: "Rozwiazanie umowy z dniem
    .....".Rozwiazanie umowy ze strony klienta wiąże się z zapłaceniem 3 miesięcznych
    abonamentów, a ja chciałem tylko zmiany pakietów a nie rozwiazania umowy.I w tym
    jest problem.Telewizja kablowa domaga się zapłaty tych zaległych abonamentów a ja
    uważam że gdyby nie zmienili programów to w dalszym ciągu bym płacił za pakiet
    rozszeżony.Dostałem od nich pismo podpisane przez radcę prawnego że jak nie zapłacę
    to sprawa zostanie skierowana do sądu.Proszę o radę jak zakończyć ten spór.Mnie
    chodzi o to kto ma w tym przypadku rację, a nie o te 3 miesiące abonamentu.

  • 2. Data: 2004-06-01 15:29:06
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy (Długie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ONET" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    Pozdrawiam grupę.

    Kwestia jest związana z umową. Przejrzyj ją, czy określa ona zakres
    programowy. Jeśli tak i uległ on zmianie, to racja jest po Twojej stronie.

    Uwaga techniczna: Na grupy nie piszemy w HTML-u.

  • 3. Data: 2004-06-02 04:00:52
    Od: "ONET" <z...@w...pl>

    Dziękuję za info o konfiguracji, nie znam się za bardzo, ale
    postaram się to zmienić.
    Umowa nie precyzuje i niema na niej napisane jakie programy są
    dostępne jak również nic niema na temat zmiany programów.Jest
    tylko podana liczba ile kanałów ma być dostępne, ale w
    momencie podpisywania jej miałem do dyspozycji listę kanałów
    które można oglądać.

  • 4. Data: 2004-06-02 16:40:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tylko podana liczba ile kanałów ma być dostępne, ale w
    > momencie podpisywania jej miałem do dyspozycji listę kanałów

    Skoro w umowie określono tylko ilość kanałów, to niby dostawca się
    wywiązał. Tak więc maja prawo do 3 miesięcy abonamentu.

  • 5. Data: 2004-06-12 12:49:54
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "ONET" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro w umowie określono tylko ilość kanałów, to niby dostawca się
    > wywiązał. Tak więc maja prawo do 3 miesięcy abonamentu.

    ALe czy abonent chciał de facto rozwiązania ..... nie chciał zmiany pakiety na
    standardowy, więc moim zdaniem (jeśli nie ma odmiennych zastrzeżeń umownych)
    miał do tego prawo aby zmienićrodzaj abonamentu. To żę ktośw odmienny sposób
    potraktował pismo nie świadczy, iż nie wywołuje ono skutków w nim
    przedstawionych.