  • Data: 2003-11-27 08:25:31
    Temat: Re: Rozprawa sadowa. Pomocy!!!
    Od: "Robert Ostrowski" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy policja zostala wezwana do kolizji, co stwierdzono?

    Nie nie bylo Policji albowiem kolizja byla bezskutkowa czyli nie bylo zadnych
    uszkodzen.

    > Czy zostawiles swoje dane dobrowolnie?

    To ja zlozylem wniosek na Policji o nieprawidlowym parkowaniu, ktore zagrazalo
    bezpieczenstwu przejezdzajacych rowerzystow.

    > Rozumiem ze kierowca jest powodem i

    Kierowca na poczatku byl sprawca natomiast po rozprawie ktora odbyla sie 3
    tygodnie temu sprawca stal sie swiadkiem.

    > Ty podales mu swoje dane.

    Patrz wyzej. Pelne dane miala Policja w moim wniosku.

    > Swiadkow oczywiscie szukaj i to jak najwiecej.

    To nie bedzie latwo.

    > Jaka jest wersja kierowcy?

    Nie wiem. Na rozprawie wystepowalem jako swiadek wiec nie mialem prawa wgladu w
    akta sprawy.