  • Data: 2009-09-27 13:31:55
    Temat: Re: Rozpoczecie roku akademickiego
    Od: DP <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Wrz, 14:11, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > A myslalem ze wyszukiwanie informacji nie jest zalezne od wiedzy
    > prawniczek. Spawacz tez pewnie potrafilby znalezc "ustawa o
    > szkolnictwie wyzszym". A on nie pretenduje do miana studenta.

    Ustawe znalazlem, ale nie znalazlem w niej odpowiedzi. Bardzo
    prawdopodobne, ze nie umiem znalezc i sie do tego nie wstydze
    przyznac. Prawnikiem nie jestem dlatego swe kroki skierowalem na
    odpowiednia grupe dyskusyjna liczac na kompetencje i wiedze
    uzytkownikow tu zarejestrowanych. Coz, przeliczylem sie, bywa.
    Poszukam gdzie indziej. :-)