  • Data: 2004-06-11 19:09:19
    Temat: Re: Rozpoczecie postepowania.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson napisał:

    [...]

    > Sam pozew może być złożony do dowolnego sądu i wtedy ma znaczenie data
    > pierwotnego wpływu nawet do sądu niewłaściwego.
    > Trochę inaczej jest przy apelacji. Tam ma znaczenie data wpływu do sądu
    > właściwego, ale to inna bajka.

    jak mozna zlozenie pozwu interpretowac w przypadku Art123, 124 KC
    jezeli zlozylem nie tam gdzie trzeba.

    To znaczy 123 KC mowi o przerwaniu przedawnienia w przypadku
    jakiejkowiek czynnosci przed sadem (czyt. zlozenie pozwu, ktory
    zrobilem)

    A 124 mowi o terminie biegu przedawnienia na nowo.

    I teraz jezeli sie spoznilem termin przedawnienia uplywa 03.2004
    ja zlozylem niewlasciwie miejscowo pozew 01.2004.
    Dluznik najprawdopoboniej dostal jedynie informacje ze sprawa
    nie dotyczy tego okregu i kieruje ja do wlasciwego okregu.

    I TERAZ: czy przerwalem czy nie.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com