eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRoznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...? › Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
    Supersedes: <gvaq0l$9tq$1@news.interia.pl>
    Date: Sun, 24 May 2009 09:01:49 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 24 maj 2009 08:42
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvaq97$vie$1@news.onet.pl>):

    > Do jakich środków? Ulotki są jednym z działań marketingowych.

    Równie podłym etycznie, jak spam. Codziennie wiadrami wynoszą z mojej klatki
    ten badziew, a i tak zalega na schodach i nieraz się poślizgnąłem. A co
    dopiero starsza osoba.

    > Skuteczność mają zazwyczaj niewielką, niemniej jednak jak widać jest to
    > działanie opłacalne dla wielu firm.

    Bo nie mając pomysłu na biznes ani chęci stawiania na jakość, stawiają na
    żebranie i żebrząc mają nadzieję, że ktoś się zlituje nad ich ciężką
    sytuacją i coś u nich kupi. To widać teraz, przy kryzysie... Spam się
    zaostrza.... Ba! żebrzą już nawet pozycjonerzy stron, którzy dają tym
    świadectwo, że są ekstremalnymi nieudacznikami i nie potrafią się
    wypozycjonować, więc muszą żebrać.

    W ogóle świat się porypał. Ostatnio dzwoni do mnie jakaś upierdliwa baba,
    podając się za Microsoft (ściema, wiem) i jeszcze mnie upierdoliła, że
    jestem niekulturalny, jak powiedziałem, że ja nie chcę nic od niej kupić.

    Ludziem się we łbach poprzewracało. Od zawsze, jak ja chciałem coś kupić, to
    szedłem do sklepu i kupowałem. A teraz sklepy próbują przyłazić do mnie i w
    efekcie pół swojego cennego dnia spędzam na odpędzaniu się od namolnych
    sprzedawców.

    > Radzę pomyśleć. Rozdawanie ulotek nie jest karalne - ani pod 145 ani
    > pod 63a się to nie łapie.

    Dlaczego się nie łapie pod 63a? Jest tam napisane o ulotkach również. Nie
    mają mojej zgody ani zgody spółdzielni na zaśmiecanie mi klatki,
    wycieraczki czy też klamki.

    Pod 145 też nie? Czemu? Może nie wymieniono klatek, ale to miejsce dostępne
    publicznie, ludzie tam chcą chodzić do znajomych, a nie przedzierać się
    przez stos śmieci.

    W każdym razie, etycznie jest to skurwielstwo i jedna menda zapłaci parę
    groszy za kupę spamu, a poszkodowani mieszkańcy muszą sprzątać, bo on ma
    kryzys i nie potrafi znaleźć klientów jakością.

    --
    Tristan