eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRoznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...? › Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
  • Data: 2009-05-24 11:14:49
    Temat: Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 12:22, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 24 maj 2009 11:34
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gvb48n$mc...@news.onet.pl>):

    > ale to nie jest moje NIE CHCĘ. Większość tego nie chce lub co najwyżej ma
    > stosunek obojętny. Stąd moja uwaga, że prawo powinno surowo zabrać się za
    > ściganie tego typu rzeczy.
    >
    > --
    > Tristan

    Jakich rzeczy? Za wkladanie ulotek do skrzynek? "przepraszamy ze macie
    takich durnych sasiadow ze otwieraja drzwi na haslo <ulotki>,
    wybaczcie tez ze przed wejsciem na klatke nie ma kieszonki na ulotki,
    zamiast tego panstwo zatroszczy sie o obywatela i zakaze pod kara
    obciecia stopy i reki wkladania ulotek".
    Moze najpierw niech zabierze sie za surowe sciganie innych rzeczy
    ktore sa bardziej uciazliwe dla spoleczenstwa niz ulotki rozdawane na
    ulicy.
    Niech daja mandaty przylepiejacym plakaty na zakazach. Niech scigaja
    laskawie wyprowadzajacych psow na "zakaz wyprowadzania psow". Niech
    daja zwiazkocom mandaty za zanieczyszczanie srodowska za palenie opon.
    itd.