eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRoznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...? › Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
  • Data: 2009-05-24 09:24:48
    Temat: Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 24 maj 2009 10:27
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvb0d9$sl8$1@inews.gazeta.pl>):

    > Moim zdaniem przesadzasz. Powinno się ścigać tych roznosicieli ulotek, co
    > je rozrzucają po klatkach, kleja byle gdzie czy wkłądają za wycieraczke.
    > Sam się wkurzam na to. Stanowi to wykroczenie.

    No i o nich piszę. A jeszcze bardziej o dzwoniących i esemesujących.

    > Natomaist rozdawania
    > ulotek, to inna sprawa. nie chcesz, to nie bierzesz i tyle.

    Na razie.... Bo jest ich bardzo mało. Więc powiedzmy, że na razie niech będą
    tylko potępieni moralnie.

    Bo to nie do końca tak, że nie chcę, nie biorę. Po prostu idąc chodnikiem
    chcę mieć spokój i nie chcę być nagabywany przez żebraków.

    --
    Tristan